søndag 6. april 2008

Platekledning av kjøkken og stue.

De snille tømrerne/snekkerne tilbød å lage spikerslag mellom stenderne så monteringen av kjøkken skulle bli enklere. Jeg hadde ikke tenkt på noe slikt selv.

Her kommer det skyvedør inn til vaskerommet.
Ferdigmalte plater fra Arbor.
Det går endel plater til et helt hus :-)
Elektriker har dratt ledninger til strømskapet.
Her blir soilrøret kasset inn.
Jeg er glad at jeg tar bilder av veggene i dette huset. Det er ganske mange steder jeg ikke kan slå inn en spiker når det er ferdig. Dette er rommet til Ester.
Ester!
Ester på rommet sitt. Hun syns det var det veldig stort og flott.

5 kommentarer:

The Evjens sa...

Jeg tok maaaaaaaange bilder av veggene. Likevel er det noen få steder jeg ikke har fått tatt bilde av.

Hvis ikke for sent anbefaler jegsystematisk gjennomgang av rom for rom hvor alle vegger blir tatt bilde av. utrolig kjekt å ha i ettertid.

fei sa...

Jeg har tatt bilder av alle vegger med vannrør eller ventilasjonsrør i. Jeg har ikke tatt bilde av de vegger som har strømkabler strømkabler i. Det toget er nok dessverre gått :-(

Lars & Unn Randi sa...

Supert hus dere bygger, vi ser også på dette huset fra systemhus. Hvor store er vinuene i stua? De var store og fine.

fei sa...

Hei!

Vinduene i stua er 110x160. De er store og gir mye lys. Det er 3 "vanlige" vinduer til i stua.

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg