lørdag 20. juni 2009

Platting ferdig.

Vi(jeg) bestemte oss(meg) for å legge en platting/terrasse som var litt utenom det vanlige. Vi har tidligere hatt terrassebord som er 95mm og 120mm og selv om det er pent har jeg alltid hatt lyst på bord som er 198mm. Problemet er at de ofte er 48mm tykke og da tunge som Fa¤#%. Jeg bestemte meg for å trosse tyngdekraften og legge bord som var 36x198mm. De var ganske tørre så de veide ikke så mye(men mer enn 120mm og 95mm). Det gikk egentlig ganske fint. Problemet var at plankene hadde tørket og da også kuvet endel så det kunne være vrient å få de til å ligge side om side. Vi måtte bruke mye mannekraft samtidig som vi skrudde for at resultatet skulle bli bra. Prisen ble ca det dobbelte av 95mm, men jeg syns det var verdt det. Mangler noen pyntebord nederst så er det klart.



Ingen kommentarer: